niedziela, 4 stycznia 2015

Tangle Tezeer ORIGINAL & COMPACT


                Cześć tu Gabrysia :), ten post zostanie poświęcony popularnym szczotkom Tangle Teezer (TT). Posiadam wersję oryginalną i kompaktową. Szczerze mówiąc wahałam się nad kupnem, ponieważ nigdy nie widziałam podobnych szczotek. Zanim kupiłam pierwszą szczotkę(original) czytałam wiele recenzji, zdziwiło mnie to, że nie trafiłam na niezadowolonych posiadaczy tego cuda. Jednak pozostawało pytanie : Czy warto wydać prawie 40 zł? Nie oszukujmy się..Taka cena za coś czego nie znamy to trochę jest...;)



Tangle Teezer Original
         Co odróżnia ją od innych szczotek? Ma elastyczne ząbki,dzięki czemu idealnie dopasowuje się do włosów. Jednak nie nadaje się do noszenia w torebce czy plecaku, ponieważ się odkształcają (widać to na zdjęciach niżej). Posiada inny kształt dzięki, któremu wygodnie się go trzyma i nie wypada z rąk podczas czesania.
Szczotka zdecydowanie mniej ciągnie niż zwykłe.
Mam wrażenie, że ona w jakiś sposób wygładza włosy i dyscyplinuje je.
Można jej użyć do masażu skóry głowy,  wystarczy robić okrężne ruchy, oczywiście nie dociskając za mocno. Taki masaż poprawi: krążnie krwi, wzmocni cebulki i pomoże w szybszym poroście włosów (należy tą czynność powtarzać regularnie). Łatwo się ją również czyści. ok.35zł/Douglas



Tangle Teezer Compact
Jest to przenośna wersja TT Original. Jednak odnoszę wrażenie, że delikatniej czesze i na grubych włosach może się nie sprawdzić (mam cienkie i nie wiem).
Jest troszkę cięższa. Jej BARDZO wielkim plusem jest to, że posiada nakładkę na ząbki, żeby nie odksztalcily się :) Troszkę jest mniej poręczna, ale da się przeżyć. Jedynym minusem jest dość wysoka cena. 50zł/ Douglas



2 komentarze: