niedziela, 8 maja 2016

Casual outfit

Witajcie!
Przygotowałam dla was outfit na co dzień. Są to moje pierwsze zdjęcia tego typu. Mam nadzieję, że zainspiruję kogoś.
Założyłam przecierane jeansy, oraz bluzę. Osobiście jest to moje ulubione połączenie. Na całość narzuciłam oversize' owy sweter oraz długą marynarkę. Do tego założyłam wygodne sportowe buty, które nadają miejskiego charakteru.



         












 płaszcz Primark| sweter Pull&bear| bluza Sinsay| jeansy Cropp| buty Adidas Superstar

A jaka jest twoja ulubiona stylizacja na co dzień?

8 komentarzy:

  1. lubie takie spodnie! jakos fason tych butów mnie nie przekonuje.
    obserwuje buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. Klasyka górą :)

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!


    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  4. buty legenedy:) na dwóch ostatnich foto chyba słońce uciekło?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na co dzień uwielbiam ubierać jeansy z dużą ilością dziur i do tego jakiś crop top z malutkim golfem :D Ten sweter jest genialny!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta marynarka bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń