środa, 11 maja 2016

Bomber jacket


      Cześć, dziś przygotowałam post z propozycjami outfitów do bardzo modnej w tym sezonie kurtki typu bomber (zwana też pilotką). Są to dwie proste stylizacje przygotowane na co dzień.
Na pierwszych zdjęciach na sobie mam szarą krótką dresową bluzę oraz spodnie w eleganckim kroju, które są wykonane z grubszego materiału.
Na kolejnym zdjęciu mam bluzkę z luźnego i przewiewnego materiału w kolorze jasnego różu. Tym razem zamiast spodni mam zwyczajne czarne legginsy. Obydwa stroje są bardzo wygodne.

      Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję.




Outfit I: Kurtka Bershka| bluza H&M| spodnie Sinsay| buty Adidas
Outfit II: Kurtka Bershka| t-shirt House| legginsy H&M| buty Adidas


A co Twoim zdaniem pasuje do kurtki typu bomber najbardziej? :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapowiada się świetny blog. Masz fajny styl, a twoje opinie na temat różnych kosmetyków są obiektywne. Oby tak dalej!

      Usuń
    2. Dziękuje, to bardzo miłe :)

      Usuń
  2. Szkoda, że zamieściłaś tak mało zdjęć, bo drugiej stylizacji prawie nie widać ;) Pierwsza mi się zdecydowanie podoba! :) Kurtka świetna, faktycznie są ostatnio dość modne, choć sama takiej nie posiadam.
    https://trzezwy-umysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomberka ostatnio klasyk. Połączył bym ją z nieco luźniejszymi jasnymi dżinsami w stylu lat 80 i do tego koszulka w kolorze khakim ;)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bomberki bardzo przypadły do gustu. Podoba mi się twój outfit z nią i superstarami. :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne stylizacje! Uwielbiam bomberki posiadam różową i jestem w niej zakochana :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://milenajeziorowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda. Bardzo lubię kolor khaki, jest uniwersalny, a jednocześnie nie tak smutny jak czarny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż na co dzień najchętniej sięgam po eleganckie sukienki Lou.pl, bardzo podoba mi się twoja propozycja! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń